Feliz Navidad y prospero Año Nuevo

23 december 2010 - Guayaquil, Ecuador

Lieve allemaal,

Vanaf het vliegveld in Guayaquil, waar we klaarzitten voor onze vlucht naar de Galapagos eilanden, wensen we jullie allemaal hele fijne feestdagen toe met veel sneeuw en gezelligheid. Op 3 januari vliegen we weer terug naar Quito en zullen we jullie verrassen met nieuwe reisverhalen.

Veel liefs van Bas & Kim en Irene

1. Sas:
    He daar,

Jullie ook hele fijne kerstdagen en een knallend oud en nieuw gewenst en ................. misschien zie we jullie in 2011 weer!!

Gr. Sas

p.s.
    Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen!
  2. Gertjan & Sonja:
    23 december 2010
    Moeder en dochter weer herenigd na 7 maanden, moet een emotioneel weerzien zijn geweest. De andere helft van de familie zal aan jullie denken met de kerst in dit koude kikkerland. Veel plezier op Galapagos, fijne kerst en alvast een onvergetelijke jaarwisseling gewenst.
  3. mark, ellen, julie en youri:
    Lieve Bas en Kim,
    Hele fijne kerst en een super 2011!!
    Mark, Ellen, Julie en Youri
  4. Hanny & Berry.:
    Lieve Kim, Bas en Irene.
    Erg leuk jullie goede wensen te ontvangen terwijl jullie je opmaken om een hoogtepunt van jullie reis te gaan ontdekken.
    Wij sluiten ons aan in de rij om jullie fijne kerstdagen en een geweldige jaarwisseling te wensen!
    Te gek om dat op Galapapos te kunnen vieren.

Hanny & Berry.
  5. Alex Human:
    Hallo Kim, Bas, Irene,

PRETTIGE KERSTDAGEN en FIJNE JAARWISSELING!

Alex Human
  6. Ruud en Danielle:
    Hee Kanjers!

Jullie ook fijne dagen! En nu afronden hoor! we missen jullie!!!!
    Kus van ons alle vier!
  7. Leoni:
    Hello Kim & Bas,

Here's wishing you a wonderful Christmas and a super deluxe New Year.
    I am so looking forward to your next travel report.

Een dikke knuffel van...
    Leoni
  8. ineke:
    Lieve Kim,Bas EN Irene,
    Geweldig dat jullie nu samen op zo´n bijzondere plek de feestdagen vieren. Een SUPER tijd gewenst en een heerlijk Happy New Year van ons vanuit een wit winters Holland, liefs, Ineke.
  9. Kim:
    Lieve Bas, Kim & Irene,

Wat een heerlijk vooruitzicht om de kerst te vieren op de Galapagos :-) geniet er lekker vsn en ik kijk uit naar een heleboel mooie plaatjes! Vond het SUPER om jullie even te spreken, ik lig nu met mijn steunkousje aan op de bank super happy te wezen! Heel veel liefs en hele fijne dagen gewenst!
    Dikke kus Xxx
    Kim
  10. Joost Rivka en Noah:
    Hallo lieve reislustige vrienden,
    ik kan jullie wel kussen zo lekker moet het zijn om zo'n mooie reis te maken!! Heeee....
    Er zijn ook mensen in Holland hoor. Ze zijn vaak bezig met onbenullige dingen. Soms slecht bereikbaar, omdat je nou niet echt spraakzamer wordt van boerenkool met worst. Maar, van die lieve mensen die wensen dat jullie weer eens een keertje eventjes weer hier zijn?! Lieve mensen zoals ik.
    NIET NAAR LUISTEREN!!!!!! HET IS DAAR OOK FANTASTISCH!!!!BLIJVEN, BLIJVEN, BLIJVEN. GENIETEN, GENIETEN, GENIETEN. LEVEN, LIEFDE en LACHEN!!!
    En af en toe even het glas naar het Noorden heffen..
    Go strong and be Wind. (and be carefull when driving a swift)
    LATERRRRRRS
  11. Joost,Rivka&Noah:
    Oh ja, happy holidays.
    Christmas and new Year. Happy and married with the best 2011 ever!!!
  12. Theo en Elly:
    26 december 2010
    Heel veel genot en gezelligheid deze dagen op zo'n speciale plek.
    Wij slaan ons erdoorheen in een besneeuwd Hengelo.
    Elly.
  13. Nettie:
    27 december 2010
    Fijn dat jullie zo'n prachtige reis kunnen maken en Irene jullie met deze dagen gezelschap houdt!
    Wij wensen jullie heel veel geluk en gezondheid voor 2011 en dat jullie volop mogen genieten!!
    Alle liefs Koen en Nettie
  14. Suus:
    28 december 2010
    Hoi lieverds, nog steeds lekker weg. Ik krijg het warm als ik jullie bestemmingen denk. Ik wens jullie een fantastisch nieuwjaar, met mooie reisverhalen. XX Suus
  15. Toot:
    30 december 2010
    Lieve Irene, Kim en Bas,
    Eindelijk jullie verslagen gelezen en foto's gezien! Wat fantastisch
    dit alles. Wat een rijkdom om mee te maken.
    Leuke verhalen en schitterende opnamen, knap hoor! Irene, wat zien je kinders er fantastisch uit. Ze stralen van gezondheid en plezier.Ik wens jullie 3en nog weer een mooie tijd en voor 2011 straks sterkte met afkicken en toch een een geweldig jaar. kus 3xToot
  16. Alfred:
    31 december 2010
    Hoi Bas, Kim en Irene,

Wauw wat een mooie verhalen steeds weer....Wij zijn natuurlijk hartstikke jaloers en Niek is helemaal weg van de dieren die jullie op de foto's zetten !

Happy New Year !

Sally, Niek, Noa en Alfred
  17. Rafael, Didi, Inés en Emma:
    5 januari 2011
    Lieve Bas en Kim,
    Jullie ook een ontzettend mooi en avontuurlijk 2011 gewenst!!
    We hopen dat jullie nog een prachtige reis voor de boeg hebben en nog steeds genieten alsof het jullie eerste reisdag is...
    We blijven jullie volgen..
    Veel liefs,
    Rafael, Didi, Inés en Emma.