De reis is begonnen!

6 mei 2010 - Calgary, Canada

Lieve iedereen,

Eindelijk is het dan zover! Zondag hadden we onze afscheidsborrel, het huis is verhuurd en de spullen gepakt. We zijn vanmiddag van schiphol vertrokken en na 9,5 uur vliegen om 1600 plaatselijke tijd aangekomen in Calgary. Op de luchthaven hebben we de huurauto opgehaald en ons ingecheckt  in het Ramada hotel in het centrum van Calgary. daarna lekker een koud biertje gedronken in de pub van het hotel, waarna heerlijk gegeten bij Earl's (trendy restaurant met serveersters in korte rokjes). Calgary downtown is bijna alleen maar kantoor en straalt weinig sfeer uit, morgen vertrekken we dan ook meteen naar Banff national Park.

Het is hier nu 2100 en Kim en Irene liggen heerlijk te slapen, we willen jullie natuurlijk wel even op de hoogte stellen van onze start dus ik lig dit met één oog open  nog even dit te tikken in bed.

Tot snel,

Bas, KIm en Irene

1. De Akkertjes:
    7 mei 2010
    Na de enorm emotionele afscheidsperikelen op schiphol zijn we naar de spottersplaats gereden. Het was er koud, maar we zijn er bijna zeker van dat we jullie toestel om 14.50 hebben zien opstijgen. Klopt dat?
  2. Kim:
    Hallo lieverds,

LEUK om al een eerste berichtje te lezen! Wat fijn dat jullie nu eindelijk gestart zijn, op naar het avontuur. Veel plezier en pas op voor die grote Grizzly Beren....niet recht in de ogen kijken dan komt alles goed ;-)
    Geniet ervan!
  3. Petra, Ilja en Saar:
    7 mei 2010
    Leuk zo'n eerste bericht! We gaan jullie site vaak bezoeken hoor! Have fun! Dikke kus van ons!
  4. Sas:
    Geniet ervan! En wat leuk om zo op de hoogte gehouden te worden! Kijken jullie uit!

Gr. Sas
  5. Victor:
    Hey luitjes,

schaam schaam. Ik ben jullie afscheidsborrel helemaal vergeten. Had hem niet in de agenda gezet.

Maar ik wil jullie bij deze toch nog eventjes heeeeel erg veel plezier wensen op jullie reis. Ik zal jullie reisblogs graag lezen.....

groetjes daar en geniet er van!

Victor
  6. Dorine & de mannen:
    Hey lieverds,

Jammer dat we jullie afscheidsborrel hebben moeten missen, maar ja... zo gaat dat.
    Wat leuk om nu al een eerste berichtje te lezen! Geniet van jullie mooie reis en we gaan jullie volgen.

Dorine & de mannen
  7. Sherif:
    7 mei 2010
    Wat leuk om nu al een eerste bericht te lezen! Bas, wat een toewijding aan jouw lezers :-) maar keep them coming, ik volg jullie reisblogs heel graag!

Heel veel plezier!!

Sherif
  8. Caroline:
    Hey Bas en Kim,

Nu is het avontuur daadwerkelijk begonnen. Wat spannend!
    Heel veel plezier toegewenst en we zullen jullie avonturen in de gaten houden.

Olivier, Caroline en Lucas
  9. Leoni:
    7 mei 2010
    Wat leuk om meteen verslag te geven. As they say here in South Africa 'have a jol and keep it safe'

Ik zien uit naar jullie volgende 'report back'.

Leoni
  10. Paul:
    Veel plezier!!
    grtz PB
  11. Amy Tenant!!:
    7 mei 2010
    Good to hear you are enjoying yourself so far!!This will help my Dutch using google translator!!Safe travels and add an extra week to the agenda for Carnival, it will be worth it!
    All good here.

Amy
  12. Anita:
    Skatjes!!!
    Wat heerlijk dat jullie met ons deze reis een beetje kunnen delen. Kijk nu al weer uit naar het volgende bericht. Op het water goed voor de boot kijken he en let op die wit/zwarte vriendjes die met de boot/schip spelen. Da's zo leuk te zien. Geniet ervan en pas goed op elkaar.
    XX Anita
  13. Viola:
    Lieve Kim en Bas,

Wat spannend dat De Reis nu eindelijk is begonnen! We zullen jullie avonturen volgen en wensen jullie heeeel veel plezier toe!

Veel liefs,

Bar en Viool
  14. Teun van Kooten:
    8 mei 2010
    Leuk dit eerste bericht, geniet van jullie reis. Ik zal jullie avonturen uiteraard volgen. Groetjes
  15. Irene Kemp:
    Wat een uitvinding die kleine p.c.tjes.Wat leuk om je eigen trail te volgen.Ik geniet optimaal,van de reis en van de kinderen.
  16. Hans K.:
    9 mei 2010
    He Kim en Bas,

Heel veel plezier op deze prachtige reis, geniet ervan, en ga natuurlijk jullie spannende avonturen hier online volgen!
  17. gijs en els van mancius:
    9 mei 2010
    Lief drietal, wat een lange vlucht, wat moeten jullie moe geweest zijn
    Inderdaad Calgary is niet gezellig
    Ben benieuwd hoe de parken zijn, en of jullie al beren met kleintjes gezien hebben veel kijk plezier liefs Gijs en Els.
  18. Thijs:
    10 mei 2010
    Hey lieve bas kim en irene! Heel veel plezier op vakantie, gelukkig goed aangekomen daar... Hopelijk is t weertje bij jullie beter dan hier!

Ben benieuwd naar de foto's; als die erop komen tenminste :)