Welkom!

3 maart 2010 - Den Haag, Thuis, Nederland

Welkom op onze reis site! Na de bruiloft site gaan we jullie deze keer op de hoogte houden van alle avonturen van Bas en Kim op deze droomreis! Nu nog wat beperkt, maar als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer we een nieuw bericht schrijven, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. Uiteraard zullen foto's niet ontbreken en kun je op de kaart onze route volgen. Uiteraard vinden we het leuk om af en toe wat van jullie te vernemen dus laat lekker veel berichtjes achter! Groetjes en liefs Bas en Kim

PS. de eerste aankopen zijn gedaan zoals goede wandelschoenen, windvangers en afritsbroeken en ook de eerste 3 weken zijn bekend en geboekt! YEAH ☺☻☺

1. Kim:
    8 maart 2010
    Hey Liefjes!

Leuk hoor om jullie zo op de voet te kunnen gaan volgen. Ik ga jullie natuurlijk wel heeeeeel erg missen :-(
    Alvast veel plezier met de voorpret!

Dikke kus van Zusje
  2. Bert Sonneveld:
    11 maart 2010
    Hoi Bas (en Kim),

Laatste lootjes ........
    Heel veel plezier en genieten met de reis en de laatste voorbereidingen. Tot heel veel later.

Groet, Bert.
  3. Teun van Kooten:
    16 maart 2010
    Nou, ik ben benieuwd. Alvast genieten van de voorbereiding. Kijk al uit naar de eerste verslagen. Groet Teun van Kooten
  4. Petra & Paul:
    18 maart 2010
    Hi Kim & Bas,

Heerlijk, lekker, mooi, prachtig, ... zo vrij als een vogel genieten en elke ochtend mogen kiezen en bedenken waar je die dag zin in hebt! Geweldig vooruitzicht toch!

Wij hebben net 3 dagen genoten van de wereldstad Hong Kong en de dim sum. Vanavond vliegen we naar Hanoi, op naar het avontuur in Vietnam gaan we weer lekker de bush bush in.

Veel plezier met de laatste voorbereidingen en de eerste weken. Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes P&P

Vitacura 4130
    Santiago
    Chile
    zie http://www.lfewines.com/

Fantasisch wijnhuis! De Luis Felipe Edwards Carmenere Gran Reserve 2008 heb ik jou bij je afscheid gegeven. Maak een foto van het wijnhuis en neem een brochure voor me mee. Je komt er praktisch langs!

Heel veel succes en plezier!

Ciao x
    Joost
  6. Ivo de Vos:
    26 maart 2010
    Welke broodjes wil jij vandaag hebben Kim?????

Groetjes en heel veel plezier in Amerique!!!!
  7. Sas:
    31 maart 2010
    Hee!!

Hoe is het met jullie?? Al lekker lang aan het uitslapen?!?!

We missen je hoor!

xx Sas
  8. Irene Kemp:
    5 april 2010
    Lieve Kim en Bas,Wat een gezellige Paasdagen.Voorlopig de laatste keer met de hele familie bij elkaar.Ik wens jullie een prachtige start van deze fantastische reis.Ik zal jullie missen!Liefs Mama
  9. gijs en els van mancius:
    6 april 2010
    Lieve Kim en Bas,
    Van jullie moeder Irene gehoord wat een fantastische tocht jullie gaan maken.

Wij wensen jullie een heerlijke tocht en veel voor pret. Liefs Gijs en Els
  10. Alfred:
    21 april 2010
    Heel veel plezier toegewenst..ik ben jaloers op jullie !
    Trouwens Bas, wat een prachtig mooi shirt op de Borneo foto.

Have fun. Sally en Alfred
  11. Danielle:
    5 mei 2010
    Lieve Kim & Bas,

Nog even voor jullie gaan.....we vonden t zondag errug gezellig. Voor nu weltrusten voor deze laatste avond in ons kikkerlandje en tot morgen........we komen jullie uitzwaaien en dan gaan we jullie heel erg missen en intussen hier hopelijk heel hard meegenieten!!!!!

kussssss
    Ruud, Daan, Floortje & Rolf